خانه / علوم انسانی / چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی رشته علوم انسانی docx
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی رشته علوم انسانی docx

به صفحه دریافت چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی خوش آمدید.

امیدواریم که چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی را در زیر مشاهده می کنید.

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 53

حجم فایل: 67 کیلو بایت

مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 53صفحه
نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

اختلال کم توجهی – بیش فعالی1 ، الگوی کاهش توجه پایدار ویا بیش فعالی ورفتارهای تکانشی2 است که شدیدتر وشایع تر از آن است که معمولا” در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه دیده میشوند .درگذشته تصور میشد که بیش فعالی علامت مختل کننده اصلی دراین اختلال است ،اما امروز ه عموم صاحبنظران معتقدند که بیش فعالی اغلب ثانویه به ضعف کنترل تکانه است . امروزه در برای مطرح کردن تشخیص باید برخی از علایم بیش فعالی از سن 7 سالگی ظاهر شوند ، هرچند در بسیاری از کودکان ADHD در سن بالای 7 سالگی تشخیص داده می شود.یعنی زمانی که رفتارهای آنها سبب بروز مشکلاتی در مدرسه وسایر مکانهاشده است . برای تائید تشخیص ADHD ، تخریب ناشی از بی توجهی و با بیش فعالی / تکانشگری بایستی دست کم در دوزمینه و موقعیت قابل مشاهده بوده ودرکارکرداجتماعی ، تحصیلی ، یا فعالیتهای خارج درسی متناسب با رشد کودک تداخل کند ( کاپلان و سادوک ، 2007 ) .

این اختلال سالها در منابع علمی با انواعی از اصطلاحات توصیف شده است. در اوایل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسیخته وبیش فعال ( که بسیاری از آنان دچار آسیب های عصبی ناشی از آنسفالیت بودند ) تحت عنوان سندرم بیش فعالی طبقه بندی میشدند . شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی ، حواس پرتی ، تحرک وفعالیت فیزیکی زیاد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر واندیشه میباشد (آرنز.ام. رایدر، 2009 ).

فایل مفید دیگر:  چارچوب مبانی نظری وفصل دوم تحقیق طرحواره های هیجانی رشته علوم انسانی docx

این اختلال سالها در منابع علمی با انواعی از اصطلاحات توصیف شده است. در اوایل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسیخته وبیش فعال ( که بسیاری از آنان دچار آسیب های عصبی ناشی از آنسفالیت بودند ) تحت عنوان سندرم بیش فعالی طبقه بندی میشدند . شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی ، حواس پرتی ، تحرک وفعالیت فیزیکی زیاد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر واندیشه میباشد (آرنز.ام. رایدر، 2009 ).

______________________________

1..Attention deficit Hyper Acctivity Disorder 2.Impulsivity Behaviour 3.ADHD-IA 2. .ADHD – III 3. ADHD-C

28

اختلال رشدی فراخنای توجه ، تکانشری و یا بیش فعالی و نیز رفتارهای قاعده مند است که در آن این کمبودها به طور قابل ملاحظه ای نامتناسب با سن عقلی کودک است شروع آن دردوران کودکی است نشانه ها به طور قابل ملاحظه ای نافذ و موقعیتی هستند معمولا در طول زمان مزمن یا پایدارند ونتیجه مستقیم تاخیرشدید زبان، ناشنوایی ،نابینایی، اوتیسم یا روان پریشی دوران کودکی نیستند ( باراباس .ا & باراباس .ام2 ،1996 ).

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق اختلال کم توجهی – بیش فعالی;چارچوب مبانی نظری;فصل دوم تحقیق; اختلال کم توجهی;بیش فعالی;چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق; اختلال کم توجهی بیش فعالی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

بررسی جرائم زنان در زندان بجنورد و تاثیر کارکرد زندان بر آنان و خانواده شان رشته علوم انسانی doc

جرم و پدیده مجرمانه فرآیند پیچیده ای است و از عوامل مختلفی ناشی می شود هیچ گاه نمی توان برا ی یک پدیده ی مجرمانه دلیل منحصری ذکر کرد همواره چندین عامل مختلف در کنار هم جمع شده و سبب بروز یک پدیده مجرمانه در فرد می شوند امامیزان تاثیر گذاری هر یک از این عوامل بسته به مورد متفاوت است جرم شناسان با بررسی های به عمل آمده علل وقوع جرم را در علل فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *