پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) رشته مدیریت

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید 35 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم 35 اسلاید با ع

به صفحه دریافت پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) خوش آمدید.

امیدواریم که پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) را در زیر مشاهده می کنید.

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید 35 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم 35 اسلاید با ع

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 35
حجم فایل 404 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم  این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان”مدیریت محصولات ” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

موضع یابی

توسعه استراتژی های موضع یابی محصول

آمیخته محصول

خط محصول

عرض و عمق محصول

پیوستگی آمیخته محصول

مدیریت محصولات جدید

فرایند توسعه محصول جدید

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید

ایده یابی و ایده زایی

تصفیه ایده ها

توسعه و آزمایش مفهوم

توسعه استراتژی بازاریابی

بررسی تجاری

پیش بینی فروش

پیش بینی هزینه و سود

توسعه محصول

آزمایش بازار

تجاری کردن

منحنی عمر محصول

مرحله معرفی

مرحله رشد

مرحله  بلوغ و اشباع

مرحله افول

عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد

 نامگذاری و مارك محصول

مارك گذاری تولدکننده

مارك گذاری خصوصی برای متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات

استراتژیهای مارك گذاری

بسته بندی محصول

 ضمانتنامه محصول

 خدمات

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
کتاب مدیریت بازاریی احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی,دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران),موضع یابی,توسعه استراتژی های موضع یابی محصول,آمیخته محصول,خط محصول,عرض و عمق محصول,پیوستگی آمیخته محصول,مدیریت محصولات جدید,فرایند توسعه محصول جدید,مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *