پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) رشته مدیریت

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 22 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل

به صفحه دریافت پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) خوش آمدید.

امیدواریم که پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) را در زیر مشاهده می کنید.

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 22 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 22
حجم فایل 403 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پانزدهم این كتاب با عنوان  ” مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی ” در 22 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود پاورپوینتهای کتاب اصول بازاریابی کاتلر,دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا,نام های تجاری و بسته بندی,فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر,کالا چیست؟,سطوح پنج گانه یک کالا,سلسه مراتب کالا,طبقه بندی کالاها,تصمیمات درباره ترکیب کالاها,عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی,تصمیمات درباره خط کالا,تجزیه و تحلیل خط کالا,طول

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *