خانه / بازاریابی و امور مالی / پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی رشته بازاریابی و امور مالی ppt
پاورپوینت 24 اسلایدی و قابل ویرایش از خلاصه فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی رشته بازاریابی و امور مالی ppt

به صفحه دریافت پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی خوش آمدید.

امیدواریم که پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی را در زیر مشاهده می کنید.

پاورپوینت 24 اسلایدی و قابل ویرایش از خلاصه فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی

فرمت فایل: ppt

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 2.699 مگا بایت

vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند

فهرست مطالب:

مقدمه

معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها

بینش بازاریابی الکترونیکی

تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید

انواع مدل ها الکترونیکی

مدل های بازار الکترونیکی

مدل های ارتباطات دیجیتال

مدل های بازار یابی

تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی

مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین

وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی

عناصر وب 3.0

تحقیقات شبکه های اجتماعی

کسب ارزش از شبکه های اجتماعی

مدل های خرید مشتری

مدل های پایبندی

IDICمدل پایبندی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل مفید دیگر:  کتاب اصول بازاریابی تلفنی رشته بازاریابی و امور مالی zip

فایل – پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;مدل های الکترونیکی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان و ارائه راهكارهای اقتصادی رشته بازاریابی و امور مالی doc

با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیك به طور كامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDIIT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن ebusiness e commerae یكی از واجبات هر سازمان با شرك

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *