پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) رشته مدیریت

عنوان دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید26 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با

به صفحه دریافت پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) خوش آمدید.

امیدواریم که پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) را در زیر مشاهده می کنید.

عنوان دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید26 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 26
حجم فایل 404 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:26 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم  این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان”رفتار مصرف کننده ” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده

تشخیص مساله (نیاز)

جستجوی اطلاعات

منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی

ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید)

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

انواع حل مسأله خرید

عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید

عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه

عوامل روانی و فردی

عوامل موقعیتی

تاثیرات فرهنگی

تأثیرات طبقه اجتماعی

تأثیرات گروه های مرجع

تاثیرات خانواده وهمخانگی

انگیزه

ادراك

یادگیری

خودپنداری

سبک زندگی

تلقیات و برداشتها

آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید

مشخصات اصلی خرید های سازمانی

فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی

بخشی از متن:

بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت رفتار مصرف کننده (فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
کتاب مدیریت بازاریی احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی,دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده ( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران),فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده,تشخیص مساله (نیاز) ,جستجوی اطلاعات,منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی,ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید) ,تصمیم خرید,رفتار پس از خرید

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *