پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) رشته مدیریت

عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده( دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی( فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 32 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كار

به صفحه دریافت پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) خوش آمدید.

امیدواریم که پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) را در زیر مشاهده می کنید.

عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده( دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی( فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 32 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كار

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 32
حجم فایل 289 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 32 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان “بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری” در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:

بازاریابی چیست؟

فرایند بازاریابی

پنج اصل اساسی بازار و مشتری

نیاز، خواسته و تقاضای مشتری

پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات

ارزش و رضایت مشتری

داد و ستد و ارتباطات

بازارها

عناصر یك سیستم نوین بازاریابی

طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری

انتخاب مشتری برای خدمت گذاری

انتخاب طرح ارزش

گرایشهای مدیریت بازاریابی

رویكرد تولید

رویكرد محصول

رویكرد فروش

رویكرد بازاریابی

بازاریابی اجتماعی

سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی

آماده كردن طرح و برنامه بازاریابی یكپارچه

مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او

رشد سهم مشتری

ایجاد دارایی مشتری

برقراری رابطه درست با مشتریان درست

روندها و نیروهایی كه باعث تغییر بازاریابی و به چالش كشیدن استراتژیهای بازاریابی شده اند

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود پاورپوینت بازاریابی,مدیریت رابطه سودمند با مشتری,فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,بازاریابی چیست؟,فرایند بازاریابی,پنج اصل اساسی بازار و مشتری ,نیاز، خواسته و تقاضای مشتری,پیشنهادهای بازاریابی محصولات، خدمات و تجربیات,ارزش و رضایت مشتری,داد و ستد و ارتباطات,بازارها,عناصر یك سیستم نوین بازاری

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *