خانه / بازاریابی و امور مالی / موج چهارم – عصرمجازی رشته بازاریابی و امور مالی pdf
موج چهارم درحقیقت فرم توصعه یافته عصر اطلاعات و دانش است که دیگر مشکل عمده بشر در زمینه معاش تهیه ابزار ودسترسی به دانش واطلاعات حل شده ونیاز به تغییر وتحول بزرگتری درجامعه بوجود آمده است باشروع موج چهارم بشر جامعه جدیدوعصر نوین را آغاز خواهد کردکه اکثر اموردر آن جامعه بصورت مجازی خواهد بود

موج چهارم – عصرمجازی رشته بازاریابی و امور مالی pdf

به صفحه دریافت موج چهارم – عصرمجازی خوش آمدید.

امیدواریم که موج چهارم – عصرمجازی همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات موج چهارم – عصرمجازی را در زیر مشاهده می کنید.

موج چهارم درحقیقت فرم توصعه یافته عصر اطلاعات و دانش است که دیگر مشکل عمده بشر در زمینه معاش تهیه ابزار ودسترسی به دانش واطلاعات حل شده ونیاز به تغییر وتحول بزرگتری درجامعه بوجود آمده است باشروع موج چهارم بشر جامعه جدیدوعصر نوین را آغاز خواهد کردکه اکثر اموردر آن جامعه بصورت مجازی خواهد بود

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 42

حجم فایل: 3.906 مگا بایت

دکتر علی اکبرجلالی استاد دانشگاه علم وصنعت ایران واز فعالان عرصه توصعه فناوری اطلاعات کشور در سال1994 در سمیناری که تحت عنوان معرفی ویندوز 95در محل سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران برگزار شده بود.برای اولین بار موج چهارم را مطرح کرد.کسانی که این استاد را می شناسند می دانند که ایشان همواره به جلو می اندیشد وتحقیقات ایشان آینده را هدف گرفته پژوهش های ملی اولین روستای اینترنتی ایران در شاهکوه؛اولین شهر الکترونیکی واینترنتی ایران در جزیره کیش وطراح اولین مرکز جامع خدمات اینترنتی ایرانASPنمونه های مشخص از این ادعا می باشدایشان معتقد هستند که برای موفقیت درجهان پیچیده امروزوایجاد کار تلاش وانگیزه اطلاعات وشناخت از موقعیت جهان آینده لازم است…….

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” موج چهارم – عصرمجازی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل مفید دیگر:  کتاب 40 ایده کارافرینی اینترنتی رشته بازاریابی و امور مالی zip

فایل – موج چهارم – عصرمجازی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
موج;عصر;مجازی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان و ارائه راهكارهای اقتصادی رشته بازاریابی و امور مالی doc

با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیك به طور كامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDIIT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن ebusiness e commerae یكی از واجبات هر سازمان با شرك

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *