خانه / بازاریابی و امور مالی / مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) رشته بازاریابی و امور مالی docx
مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) رشته بازاریابی و امور مالی docx

به صفحه دریافت مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) خوش آمدید.

امیدواریم که مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) را در زیر مشاهده می کنید.

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 7

حجم فایل: 22 کیلو بایت

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

این پرسشنامه توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی «لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چندگانه را دارد (نتو و همکاران، 2000) پرسشنامه حاضر در آغاز دارای 42 گویه بود . اما دومین تجزیه و تحلیل عامل تأییدی به کاهش یک سری از گویه ها منتهی شد که تعداد گویه ها به 24 رسید. مقیاس نگرش های مربوط به عشق از نوع لیکرت است و می تواند ابعاد شش گانه عشق را به صورت کمی و پیوسته نشان دهد. گزینه های این پرسشنامه به صورت 4 گزینه ای از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم مشخص شده اند، نمره ای که فرد در هر خرده مقیاس بدست می آورد، بیانگر میزان نگرشی است که نسبت به آن خرده مقیاس دارد. نمره بالا گرایش بالا در خرده مقیاس مربوطه و نمره پایین گرایش اندك را به آن نشان می دهد (پاتو، 138؛ نتو و همکاران، 2000).

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) ” نمودید تشکر می کنیم

فایل مفید دیگر:  مقاله مدل های تجارت الکترونیکی e-conommerce-model رشته بازاریابی و امور مالی zip

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS);نگرش های مربوط به عشق (LAS)

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

دانلود موفقیت مدیران بازاریاب رشته بازاریابی و امور مالی zip

دانلود موفقیت مدیران بازاریاب تحقیق موفقیت مدیران بازاریاب مقاله موفقیت مدیران بازاریاب موفقیت مدیران بازاریاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *