خانه / علوم انسانی / مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری رشته علوم انسانی pdf
در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست رضایت مشتری، به سه عامل كاركنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر كاركنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شركت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند

مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری رشته علوم انسانی pdf

به صفحه دریافت مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری خوش آمدید.

امیدواریم که مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را در زیر مشاهده می کنید.

در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست رضایت مشتری، به سه عامل كاركنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر كاركنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شركت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل: 457 کیلو بایت

در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل كاركنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر كاركنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شركت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی كه طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط كاركنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، كسب مزیت رقابتی و… را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل كلیدی زیر بستگی دارد :

(1) آگاهی كاركنان از تصویر برند مطلوب

(2) درك كاركنان از تصویر برند مطلوب

(3) انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب

اطلاعات تحقیق مذكور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کاركنان و مشتریان شركت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درك كاركنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد. در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل كاركنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر كاركنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شركت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی كه طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط كاركنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، كسب مزیت رقابتی و… را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل كلیدی زیر بستگی دارد :

فایل مفید دیگر:  مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی سرمایه فکری رشته علوم انسانی docx

(1) آگاهی كاركنان از تصویر برند مطلوب

(2) درك كاركنان از تصویر برند مطلوب

(3) انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب

اطلاعات تحقیق مذكور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کاركنان و مشتریان شركت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درك كاركنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه كاركنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
برند رضایت مشتری

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

بررسی جرائم زنان در زندان بجنورد و تاثیر کارکرد زندان بر آنان و خانواده شان رشته علوم انسانی doc

جرم و پدیده مجرمانه فرآیند پیچیده ای است و از عوامل مختلفی ناشی می شود هیچ گاه نمی توان برا ی یک پدیده ی مجرمانه دلیل منحصری ذکر کرد همواره چندین عامل مختلف در کنار هم جمع شده و سبب بروز یک پدیده مجرمانه در فرد می شوند امامیزان تاثیر گذاری هر یک از این عوامل بسته به مورد متفاوت است جرم شناسان با بررسی های به عمل آمده علل وقوع جرم را در علل فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *