خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر رشته روانشناسی و علوم تربیتی pptx
هدف كلی آشنا كردن و توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه‌ی برقراری ارتباط مؤثر اهداف ویژه آشنا كردن دانشجویان با مفاهیم پایه در برقراری ارتباط مؤثر توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه مهارت‌‌های برقراری ارتباط مؤثر

فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر رشته روانشناسی و علوم تربیتی pptx

به صفحه دریافت فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر خوش آمدید.

امیدواریم که فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر را در زیر مشاهده می کنید.

هدف كلی آشنا كردن و توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه‌ی برقراری ارتباط مؤثر اهداف ویژه آشنا كردن دانشجویان با مفاهیم پایه در برقراری ارتباط مؤثر توانمند‌سازی دانشجویان در زمینه مهارت‌‌های برقراری ارتباط مؤثر

فرمت فایل: pptx

تعداد صفحات: 48

حجم فایل: 109 کیلو بایت

اهمیت ارتباط

ارتباط تنها وسیله انتقال اطلاعات به دیگران است.

ارتباط تنها وسیله دریافت اطلاعات از دیگران است.

از طریق برقراری ارتباط است كه عاطفه به دیگران منتقل می‌شود.

تصحیح سوءبرداشت ها و سوءتفاهم ها فقط از طریق برقراری ارتباط میسر می‌باشد.

مهار هیجان‌های منفی نظیر خشم تنها از طریق برقراری ارتباط سالم میسر است.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – فایل پاورپوینت کارگاه روش های برقراری ارتباط مؤثر – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
فایل پاورپوینت کارگاه روش‌های برقراری ارتباط مؤثر

فایل مفید دیگر:  مقیاس اضطراب و افسردگی هاسپیتال رشته روانشناسی و علوم تربیتی docx

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی 17 اسلاید رشته روانشناسی و علوم تربیتی ppt

پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی 17 اسلاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *