دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص رشته مکانیک zip

دانلود سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص

به صفحه دریافت دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص خوش آمدید.

امیدواریم که دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص را در زیر مشاهده می کنید.

دانلود سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 18

حجم فایل: 43 کیلو بایت

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 18 صفحه

<< بنام خدا >> پروژه : سیستم تعلیق فعال اتوبوس : شکل زیرسیستم تعلیق فعال یک اتوبوس را نشان می دهد که به مدل یک چهارم سیستم تعلیق خودرو مشهور است .
تنها حرکت عمودی خودرو و با جرم با متغیر مشخص شده است .
اکسل خودرو نیز دارای جرم m2 بوده و جابجایی عمودی آن X2 است .
تایر خودرو با ضریب سختی و ضریب استهلاک ویسکوز خطی و همینطور فنر و کمک فنر خودرو با ضرائب سختی و ضریب استهلاک ویسکوز خطی مدل شده اند .
علاوه بر وجود فنر و کمک فنر همانند سیستمهای متداول تعلیق غیر فعال خودرو ، یک عمگر هیدرولیکی با نیوماتیکی نیروی U رابه بدنه خودرو اعمال می کند که از نوسانات خودرو جلوگیری نماید .
نا همواری جاده را با ورودی اغتشاش W نشان داده شده است * برای مدل کردن این سیستم باید ورودی و خروجی را مشخص کنیم : ورودی در واقع U ورودی عمگر سیستم تعلیق فعال می باشد که بصورت ورودی کنترل شده عمل می کند و اغتشاش جاده ( w ) بصورت ورودی اغتشاشی به سیستم اعمال می شود .
خروجی می توان خروجی در این سیستم را ، نوسانات خودرو در نظر گرفت ولی در این مسأله عنوان شده که خروجی که می بایست کنترل شود متغیر است .
* اصول فیزیکی حاکم بر سیستم : نیروی فنر بصورت خطی F=K.
Δx و نیروی کمک فنر بصورت استهلاک ویسکوز عمل می کنند و معدلات حاکم بر سیستم همان معادلات نیوتن می باشد .
* حالت آزاد فنر : زمانیکه جرمی روی فنر قرار می گیرد آنرا از حالت تعادل آزاد به اندازه x جابجا می کند اگر در اینحالت طول فنر را در تعادل معرفی کنیم نیروی وزن با نیروی فنر خنثی می شودیعنی: لذا در صورتیکه حالت تعدل فنر را مبنای اندازه گیری قرار دهیم ( مبنای اندازه گیری نیروهای ایجاد شده در فنر .
) ، می توان با حذف این دو نیروی اولیه مجموع نیروهای خارجی وارد بر سیستم را بدست آورد .
* مدلسازی : دیاگرام آزاد نیروها را برای دو جرم و رسم می کنیم : همانطور که در معادلات اخیر ملاحظه می کنید نیروی فنر بدلیل توضیح داده شده در بالا بصورت و بوده و هر دوی آنها با هم حذف می شوند .
در معادلات بالا X20 و X10 مقادیر ثابتی هستند که با در نظر گرفتن مبدأ سنجش جابجایی فنرها از حالت تعادل آنها ، می باشد و معادلات حالت سیستم را می توان بصورت زیر بازنویسی کرد : ( شرایط اولیه صفرفرض می شود .
) 1- مدلسازی سیستم و بدست آوردن توابع تبدیل و : * در واقع یک سیستم تعلیق اتوبوس خوب باید بتواند اغتشاشات ناشی از خیابان از قبیل پستی و بلندی ، تصادفات و چاله ها ، و .
.
.
را خیلی سریع damp کند .
بدلیل اینکه فاصله X1-W برای اندازه گیری سخت است و W-X2 نیز قابل تغییر است لذا از تخمین X2-X1 بعنوان خروجی استفاده شده است .
* در این مسأله اغتشاشاتی خیابان (w) توسط یک ورودی پله سیموله خواهد شد .
در مراحل بعدی کار در واقع ما می خواهیم یک کنترل فیدبک طراحی کنیم تا خروجی ( X2-X1 ) یک بالازدگی (Overshoot ) کمتر از %5 و یک Ts ( Setling Time ) کمتر از 5s را داشته باشد در صورتیکه اتوبوس با پله Cm 15 از سطح خیابان حرکت می کند ( اغتشا

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص;تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص;مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص;سیستم تعلیق فعال اتوبوس 18ص

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *