خانه / بازاریابی و امور مالی / تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی رشته بازاریابی و امور مالی doc
بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی رشته بازاریابی و امور مالی doc

به صفحه دریافت تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی خوش آمدید.

امیدواریم که تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی را در زیر مشاهده می کنید.

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 36

حجم فایل: 79 کیلو بایت

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی:

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.

2- داشتن اطلاعات كافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی كه اگر راجع به آن‌ها اطلاعات كافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی كه برنامه كار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌كنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل كنترل و خارج از كنترل بازار به بهترین وجه.

5- كشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- كاهش ریسك ناشی از تصمیمات نادرستی كه ممكن است از عدم اطلاعات كافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

7- پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید. (كمبود عرضه یا تقاضا)

فایل مفید دیگر:  موج چهارم - عصرمجازی رشته بازاریابی و امور مالی pdf

8- كاهش هزینه‌ها به دلیل تولید بر طبق نیاز و خواسته مشتری، مدیریت انبارداری (جلوگیری از كمبود یا مازاد محصول در انبار)، ثبات قیمت، شناسایی دقیق بازار هدف و تولید محصول بر طبق آن .

9- توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات (بدون اتكای صِرف به كالا محور بودن افراد ) با تكیه بر خواسته‌های مشتریان.

10- ارتباط بهتر با مخاطبین بازار.

11- استفاده از تحقیقات بازاریابی هم برای كالاهای مصرفی (تولید محصول جدید، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌، معرفی محصول و شركت به بازار و …) و هم كالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای (تولیدكنندگان كالاهای واسطه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات مالی نظیر بانك‌ها و بیمه، سازمان‌های دولتی و آموزشی و …).

12- دستیابی به اطلاعات مختلف مانند كیفیت محصولات، رنگ، بسته بندی، توزیع، ترفیع، خدمات پس از فروش، خصوصیات و مزیت‌های رقابتی كالاها و خدمات رقبا و استفاده از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شركت) و در نهایت كمك به تصمیم‌گیری بهتر مدیران.

13-از مهمترین کاربردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با خواسته های مصرف‌كنندگان تمایلات و دیدگاه‌های مخاطبان هدف، واكنش مصرف‌كنندگان نسبت به یك محصول خاص و نحوه انتخاب یك محصول خاص است كه این امر به بقای آن محصول در بازار كمك می‌كند

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود و خرید مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی;خرید مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی;خرید و دانلود مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی;خرید مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی;دانلود رایگان مقاله تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان و ارائه راهكارهای اقتصادی رشته بازاریابی و امور مالی doc

با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیك به طور كامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDIIT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن ebusiness e commerae یكی از واجبات هر سازمان با شرك

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *