خانه / بازاریابی و امور مالی / بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها رشته بازاریابی و امور مالی doc
سیر، توسعه و تكامل سازمان ها همزاد با تكامل خواست ها ، نیازها و علائق و آمال های بشر است در گذشته های دور فلسفه ایجاد و شكل گیری سازمان ها بر ایده كاهش هزینه مبادله استوار بود

بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها رشته بازاریابی و امور مالی doc

به صفحه دریافت بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها خوش آمدید.

امیدواریم که بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قسمتی از متن و توضیحات بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها را در زیر مشاهده می کنید.

سیر، توسعه و تكامل سازمان ها همزاد با تكامل خواست ها ، نیازها و علائق و آمال های بشر است در گذشته های دور فلسفه ایجاد و شكل گیری سازمان ها بر ایده كاهش هزینه مبادله استوار بود

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 19 کیلو بایت

مقدمه

سیر، توسعه و تكامل سازمان ها همزاد با تكامل خواست ها ، نیازها و علائق و آمال های بشر است. در گذشته های دور فلسفه ایجاد و شكل گیری سازمان ها بر ایده كاهش هزینه مبادله استوار بود . كاركرد اساسی سازمان ها به عنوان محل تجمع و مبادله خدمات گیری و خدمات دهی بشر مطرح كه ماحصل آن بهره مندی انسانها از خدمات بیشتر با هزینه كمتر بود . در دوران معاصر سازمان ها مفهومی كاملاً متفاوت با گذشته را به خود اختصاص داده اند . كاركردهای آنها بسیار گسترده و انتظارات جامعه نسبت به سازمان ها دائماً رود به تزاید است .

در عصر كنونی تحولات شگرف دانش مدیریت ، وجود نظام ارزشیابی را اجتناب ناپذیر نموده است ، بگونه ای كه فقدان نظام ارزیابی در ابعاد مختلف سازمان اعم از ارزیابی در استفاده از منابع و امكانات، اهداف و استراتژیها را به عنوان یكی از علائم بیماریهای سازمان قلمداد می نماید . هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد . از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و كنترل در یك سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمانی تلقی می گردد كه پیامد آن كهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. مطالعات نشان می دهد فقدان نظام كسب بازخورد امكان انجام اصلاحات لازم برای رشد ، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیرممكن می‌نماید و سرانجام این پدیده ، مرگ سازمانی است . بنابراین به دلیل وجود رابطه مستقیم بین ارزیابی و كنترل با بقاء و حیات یك سیستم ، لازم است ارزیابی عملكرد در ابعاد سازمانی ، فردی و… بصورت جدی دنبال شود .

فایل مفید دیگر:  عوامل موثر بر مشاركت كاركنان در نظام پیشنهادها رشته بازاریابی و امور مالی doc

2-ادبیات تحقیق

2-1-تعریف ارزیابی عملكرد

ارزیابی عملكرد در بعد نحوه استفاده از منابع اساساً در قالب شاخص های كارآیی بیان می‌شود. اگر در ساده ترین تعریف نسبت ستاده به داده را كارآیی بدانیم نظام ارزیابی در واقع میزان كارآیی تصمیمات مدیریت درخصوص استفاده از منابع و امكانات را مورد سنجش قرار می دهد كه عمده ترین شاخص آن صرفه اقتصادی یا بهینه بودن فعالیت ها می باشد .

ارزیابی عملكرد دربعد سازمانی معمولاً مترادف با اثربخشی فعالیت‌هاست . منظور از اثربخشی میزان دستیابی به اهداف و برنامه ها با ویژگی كارآ بودن فعالیت ها و عملیات است . به فرآیند سنجش و اندازه گیری عملكرد دستگاهها در دوره ای مشخص به گونه ای كه انتظارات و شاخص های مورد قضاوت برای دستگاههای ارزیابی شونده شفاف و از قبل به آن ابلاغ شده باشد ، ارزیابی عملكرد اطلاق می‌گردد.

در نگرش سنتی مهمترین هدف ارزیابی ، قضاوت و یادآوری عملكرد بوده درحالیكه در نگرش نوین ، فلسفه وجودی ارزیابی بر رشد ، توسعه و بهبود ظرفیت ارزیابی شونده . متمركز می باشد . پیامد وجود نظام ارزیابی مبتنی بر دیدگاه نوین ، بهبود كاركرد و نهایتاً اثربخشی فعالیت های سازمان است .

فرآیند ارزیابی عملكرد شامل مراحل زیر می باشد :

1- تدوین و تنظیم شاخص های ارزیابی عملكرد

2- تدوین و برقراری معیارهای (استاندارد) عملكرد

3- ابلاغ و اعلان انتظارات و شاخص ها به ارزیابی شونده

4- سنجش (اندازه گیری ) عملكرد واقعی

5- مقایسه عملكرد با استانداردهای هر شاخص

6- اعلان نتایج به دستگاه ارزیابی شونده و بحث در خصوص چگونگی نتایج

7- اقدام به منظور بكارگیری عملیات اصلاحی در راستای بهبود و توسعه عملكرد با توافق سازمان مورد ارزیابی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
رتبه بندی مدیریت های شعب بانک کشاورزی;بررسی روشهای مناسب برای ارزیابی شعب بانک کشاورزی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

عوامل موثر بر مشاركت كاركنان در نظام پیشنهادها رشته بازاریابی و امور مالی doc

سرعت تغییر و تحول در سازمانهای امروزی سریعتر از آن است كه با راه حلهای گذشته و سنتی بتوان برای مسائل پیش رو چاره جویی كرد‏ در این راستا اكثر سازمانها به طرق مختلف موفق به ارتقاء ظرفیت خود برای رویارویی با تغییرات پیچیده‏، تنوع محصول و پاسخگوئی به نیازهای مشتریان در فضای رقابتی جهانی شده اند‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *